Romulus Cristea
» Modernizarea fostelor magazine La Fourmi, dupa aspectul si standardele Mega Image, va dura sase luni si va costa 3,5 milioane euro, afirma reprezentantii Delhaize Group. Intre timp, in fosta retea La Fourmi vor fi cateva produse marca proprie Mega Image.
Retailerul belgian Delhaize Group a finalizat la inceputul acestei luni procedura de achizitionare a lantului de supermarketuri La Fourmi. Acordul de achizitionare a fost semnat prin intermediul subsidiarei sale, Mega Image. Pretul celor 14 supermarketuri din Bucuresti a fost de 18,6 milioane euro, iar achizitia include si drepturile de proprietate asupra imobilelor a patru magazine, informeaza un comunicat al companiei. "Costul aproximativ estimat pentru transformarea magazinelor La Fourmi in Mega Image este de 250.000 euro pe magazin", a precizat Raluca Pavel, specialist marketing la Mega Image-Delhaize Group.
Mega Image a achizitionat La Fourmi pentru suma de 18,6 milioane euro, subiect al ajustarilor comerciale. Pentru 2007 veniturile magazinelor achizitionate s-au ridicat la aproximativ 35 milioane euro. Delhaize Group va converti magazinele La Fourmi, ce au o suprafata de vanzare de la 350 la 500 metri patrati, in supermarketuri Mega Image in urmatoarele 6 luni. Rezultatele La Fourmi vor fi consolidate in rezultatele Delhaize Group incepand cu 1 septembrie 2008.
Fondat in 1995, Mega Image este unul dintre cele mai mari lanturi de supermarketuri din Romania, cu 38 de supermarketuri (inclusiv cele 14 noi magazine achizitionate) in Bucuresti, Constanta si Ploiesti. Numarul de angajati la finalul anului 2007 era de 1.200 persoane. Delhaize Group a achizitionat Mega Image in 2000.
Marca proprie
Magazinele La Fourmi vor fi complet transformate in magazine Mega Image in decursul urmatoarelor sase luni. Pana in momentul in care acestea vor fi redeschise sub brandul Mega Image, gama produselor distribuite in La Fourmi va fi adaptata treptat la oferta de sortimente de la Mega Image. Intre timp, in fostele magazine La Fourmi se vor regasi cateva dintre produsele marca proprie Mega Image, si anume "365". Mega Image este parte a grupului Delhaize, prezent in sapte tari, cu un numar de 2.509 magazine si cu venituri de 19 miliarde euro inregistrate la sfarsitul anului 2007.
"Mega Image este in relatii foarte bune cu producatorii romani, inclusiv pentru productia de produse sub marca proprie. Avem deja sub marca 365 produse fabricate in Romania de producatori romani si vom continua sa crestem productia de produse marca proprie in Romania si in viitor", a precizat Raluca Pavel de la Mega Image.
"Multumita acestei achizitii complementare a celor 14 magazine foarte bine localizate in Bucuresti, Mega Image isi intareste prima pozitie in Capitala. Pana la finalul anului ne asteptam ca reteaua Mega Image sa ajunga la 40 de magazine. Aceasta achizitie ne va da posibilitatea sa realizam importante sinergii in achizitii", a declarat Xavier Piesvaux, manager general al retelei Mega Image.
Articol aparut in ziarul Romania libera din 5 septembrie 2008;
Foto: Romania libera;
www.romanialibera.ro
vineri, 5 septembrie 2008
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu